Kampanie Reklamowe w Internecie są stałym elementem marketingu i promocji oferowanych usług i towarów.
Kampanie Reklamowe w Internecie pozwalają na skuteczne dotarcie do interesującej nas grupy odbiorców oraz są doskonałą prezentacją naszych usług i produktów.
To co najbardziej charakteryzuje nasze Kampanie Reklamowe to płatność za działanie klienta np. kliknięcie w reklamę.
Kampania Reklamowa w Internecie
Google AdWords, Google Merchant, Facebook Ads i nie tylko…
Kampanie Reklamowe w Internecie to nie tylko linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Reklamowe w Internecie prowadzone przez OWLSTUDIO.pl to skuteczna forma marketingu, na którą składa się dokładna analiza Twojego produktu, który promujemy.
Każdy typ produktu (produkt fizyczny, usługa lub produkt wirtualny ) wymaga innej strategii oraz profesjonalnej budowy kampanii
W ramach kampanii reklamowych oferujemy prowadzenie działań reklamowych w różnych sieciach, choć obecnie głównym graczem na rynku jest system Google AdWords.
Rodzaje oferowanych przez nas form reklamy:
- Reklama tekstowa w sieci wyszukiwania m.in. Google AdWords
- Reklama graficzna i/lub tekstowa w sieci reklamowej i partnerskiej
- Reklama graficzna i/lub tekstowa produktowy oparta o współprace z różnymi systemami m.in. Google Merchant
- Internetowy marketing szeptany
- Facebook Ads
Faktyczne koszty kampanii reklamowej w internecie
Skuteczność reklamy w internecie jest uzależniona w dużym stopniu od budżetu i doboru strategii, ale na jej skuteczność ma również wpływ :
- prawidłowa budowa kampanii,
- zrozumienie potrzeb klienta,
- prawidłowe określenie grupy docelowej, która jest odbiorcom reklamy.
Przykładowy koszty kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania AdWords przy umowie 6 miesięcznej
Koszty kampanii | Prowizja |
---|---|
< 1500 zł | 200 zł |
1500 zł – 3000 zł | 400 zł |
3000 zł – 6000 zł | 600 zł |
6000 zł – 8000 zł | 800 zł |
> 8000 zł | Stawka indywidualna |
Na całkowity miesięczny budżet kampanii składa się koszt kampanii + prowizja
Wszystkie ceny zamieszczone są kwotami netto, należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
Ostateczny budżet kampanii oraz okres rozliczeniowy jest każdorazowo negocjowany i ustalany indywidualnie.